جدیدترین اسانس‌های عطر

جدید
37,000 تومان (قیمت هر گرم)
38,000 تومان (قیمت هر گرم)
30,400 تومان (قیمت هر گرم)
23,000 تومان (قیمت هر گرم)
29,500 تومان (قیمت هر گرم)
48,000 تومان (قیمت هر گرم)
33,000 تومان (قیمت هر گرم)
38,000 تومان (قیمت هر گرم)

عطر مردانه

عطر فرعون feroon

36,500 تومان (قیمت هر گرم)
62,700 تومان (قیمت هر گرم)
33,000 تومان (قیمت هر گرم)
75,240 تومان (قیمت هر گرم)
37,500 تومان (قیمت هر گرم)
27,500 تومان (قیمت هر گرم)

پرفروشترین اسانس‌های عطر مردانه

13,000 تومان56,000 تومان (قیمت هر گرم)
21,660 تومان45,600 تومان (قیمت هر گرم)
36,000 تومان59,000 تومان (قیمت هر گرم)
22,000 تومان (قیمت هر گرم)
24,500 تومان (قیمت هر گرم)
26,220 تومان62,700 تومان (قیمت هر گرم)
20,500 تومان (قیمت هر گرم)
22,000 تومان (قیمت هر گرم)

پرفروشترین اسانس‌های عطر زنانه

23,940 تومان (قیمت هر گرم)
31,000 تومان (قیمت هر گرم)
29,640 تومان (قیمت هر گرم)
29,500 تومان (قیمت هر گرم)
26,220 تومان (قیمت هر گرم)
26,000 تومان (قیمت هر گرم)
24,000 تومان (قیمت هر گرم)
29,640 تومان (قیمت هر گرم)
29,640 تومان (قیمت هر گرم)

فروش اسانس عطر

توی این مقاله‌ها کلی عطر معرفی شده که حتما میتونی بهترین عطرو واسه خودت پیدا کنی.

با این کلید پایین، میری توی صحفه‌ای که کلی عطر معرفی شده.

معرفی عطر

اسانس عطر چیست

اسانس عطر همان ماده‌ی اصلی و عطر روغنی معطری است که در تهیه‌ی عطر و ادکلن و مواد خوشبو کننده و همچنین وسایل بهداشتی معطر استفاده میشود.

شرکت های ادکلن سازی معمولا به این صورت عمل میکنند که یک رایحه‌ی مناسب در آزمایشگاه های خود تولید میکنند و بعد از آن تولید انبوه این رایحه را به شرکت های بزرگ عطر سازی و تولید اسانس واگذار میکنند. سپس برندهای عطر این اسانس را طبق فرمول خود با الکل و مواد مشخصی فرموله میکنند. بعد از اینکه دوره‌ی خواب و تولید ادکلن به پایان رسید این ادکلن‌ها وارد بازار میشوند.

معمولا درصد اسانس در ادکلن‌ها و ادوپرفیوم‌ها چیزی بین پنج تا بیست و پنج درصد است. بقیه‌ی مواد تشکیل دهنده‌ی ادکلن‌ها را الکل و مواد ادکلنی ساز تشکیل میدهد. این مواد به طور کامل در فیکساتوری که در ماه24 عرضه میشود حضور دارند. شما میتوانید با سفارش اسانس خالص بهترین عطرهای دنیا و سپس اضافه کردن مواد ادکلنی ساز، ادکلن مورد نظر خود را به بهترین شکل بسازید.

برای دانش بیشتر  در مورد  ضرر اسانس‌ها و شرکت‌های تولید کننده اسانس به مقاله‌ی ضررهای اسانس عطر مراجعه کنید.

خرید اسانس عطر ، چرا؟

خرید اسانس عطر اصل یکی از بهترین کارهایی است که میتوانید برای خوشبو کردن دنیا انجام دهید. اسانسهای عطری که در ماه24 عرضه میشود فواید زیادی دارند. از جمله این مزیت ها می

  • گارانتی بی قیدوشرط محصولات ماه 24
  • قیمت مناسب
  • کیفیت بالا
  • شبیه بودن با ادکلن های چند میلیون تومانی
  •  راحتی در سفارش و خرید
  • ارسال رایگان
  • ظروف رایگان
  • رقیق کننده مجزا و رایگان
  • بیش از 700 مدل عطر قدیمی و جدید و …

خرید اسانس اصل | ماه24

خرید اسانس های عطر اصل و با کیفیت را می توانید در فروشگاه معتبر ماه24 انجام دهید و از کیفیت آن لذت ببرید. شاید اکثر ما با عطرهایی مواجه شده ایم که علی‌رغم هزینه زیاد باز هم کارایی و ماندگاری لازم را نداشته‌اند.

در مجموعه ماه24 تلاش کرده ایم تا محصولاتمان علاوه بر ماندگاری عطر، پخش‌بوی بالا، قیمت مناسب؛ دارای شباهت صددرصد و بسیار زیادی با ادکلن‌اصلی خود هم باشند و از این نظر خیال استفاده‌کنندگان راحت باشد. ما به شما این اطمینان را می دهیم که هر آنچه که از یک عطر با کیفیت انتظار دارید را در این فروشگاه تجربه نمایید.

لازم نیست هزینه‌ی زیادی را صرف خرید ادکلن‌های گران قیمت کنید. به جای آن میتوانید از از چندین عطر معروف و خوشبو استفاده کنید.

بهترین اسانس عطر را از کجا بخریم؟

اسانس عطر از کجا بخریم یکی از سوالاتی است که برای کسانی که به دنبال تهیه بهترین کیفیت عطرها هستند پیش می آید. اگر جواب این سوال را به درستی پیدا کنید، دیگر هیچ نگرانی بابت تهیه عطر نخواهید داشت. چه از بابت کیفیت رایحه عطرها و چه از بابت اصالت محصولات.

استفاده از اسانس های عطر نامعتبر ممکن است مضر هم باشد. اگر بتوانید فروشگاهی پیدا کنید که  عطرهایش را از بهترین عطرسازی های اروپایی تهیه میکند، دیگر نگرانی بابت اصالت و کیفیت محصولات نخواهید داشت. ما در ماه24 این اطمینان را به شما میدهیم و به خاظر همین اطمینان به محصولاتمان، آنها را گارانتی بی قید وشرط میکنیم.

شرکتهای معتبر اسانس سازی دنیا

بهترین اسانس عطر هایی که در دنیا وجود دارد توسط شرکت های سوییسی و فرانسوی تولید میشود. البته شرکتهای انگلیسی و آلمانی هم وجود دارند اما بهترین اسانس عطرها معمولا توسط شرکت های لوزی، جیوادان، اکسپرشنز و .. تولید میشوند.

اسانس عطرهای معروف

یکی از خوبی های عطرهای گرمی این است که شما میتوانید اسانس عطرهای معروف را در حجم دلخواه داشته باشید و از رایحه آنها نهایت لذت را ببرید. یعنی با هزینه کمتر بتوانید چندین رایحه برتر دنیا را داشته باشید. البته به شرطی که از عطرهای بهترین شرکتها استفاده کنید تا تطابق رایحه و کیفیت و ماندگاری در بالاترین حد خودش باشد. از جمله اسانس عطرهای معروف میشود به عطرهای زیر اشاره کرد

همچنین عطرهای برند معروف و معتبر تام‌فورد، عطرهای زرجوف، وان میلیون، لیدی میلیون و …

چرا ماه 24 ؟

فروشگاه ماه 24 تنها مرجع فروش عطرهای گرمی به صورت خالص و اصل است. ماه24 از برترین شرکت های عطر اروپایی به صورت گلچین شده استفاده میکند. ما هدف خود را بر رضایت مشتری قرار داده ایم و تضمین بی قید و شرط محصولات در صورت عدم رضایت مشتری، گواه بر این ماجراست. ماه 24 هم‌اکنون با بیش از 700 برند مطرح عطر، متنوع ترین فروشگاه عطر گرمی ایران است.

ما کار خود را از سال 1392 به عنوان اولین فروشگاه آنلاین عطر در ایران شروع کرده‌ایم. در این مدت با بیش از 17000 نفر از سراسر ایران آشنا شده‌ایم و دوستی ما در آستانه‌ی ده سالگی قرار گرفته است. اعتماد دوستانمان بزرگ‌ترین سرمایه‌ی ماست و افتخار ما همراهی با شما در لحظات تلخ و شیرین زندگی است.

همراه شما در رویاهایتان 

اسانس عطر چیست ؟

اسانس عطر ماده‌ی خالص معطری است که به عنوان ماده‌ی اصلی در ادکلن ها و سایر محصولات معطر مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید اسانس عطر به چه صورت است؟

ما در ماه 24 اسانس عطرها را به صورت خالص با قیمتی باورنکردنی عرضه میکنیم. عطرها بدون الکل در شیشه های رایگان همراه با ماده ادکلنی جداگانه عرضه میشود. اسانس‌های ماه24 محصول بهترین شرکت های اروپایی هستند و به لحاظ کیفیت و سلامت در بالاترین سطح قرار دارند