راهنمای خرید عطر

راهنمای خرید عطر

5/5 - (2 امتیاز)

راهنمای خرید عطر چطور می‌تواند به شما کمک کند؟ اصلا خرید عطر نیازی به راهنما دارد؟ شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با گستردگی و تنوع در عطرها و همچنین وجود عطرهای تقلبی و بی کیفیت در بازار برای خرید عطر سردرگم شده باشید! در چنین مواقعی داشتن یک راهنما بهترین راه برای خرید عطری است که از آن راضی باشید.

روحیات هر فرد عطر خاصی را می طلبد و صرف اینکه فلان عطر پرفروش و معروف است برای اینکه عطر خود را پیدا کنید کافی نیست. هرفرد گروه بویایی خاصی را دوست دارد. از چه نوع بوهایی خوشتان می آید؟ آیا از عطر رز خوشتان می آید یا بیشتر بوی طبیعت و خاک را ترجیح می دهید؟
در فروشگاه عطر ماه24 انواع مختلفی از عطرها وجود دارد: گلی (با بوی گل)، میوه ای (با بوی تازه و گرم)، چوبی (تداعی کننده چوب)، سبز (که بوی طبیعت و سبزه و گیاه می دهد) و اوریانتال (که بوی محرک و قوی دارد). ببینید کدامیک از این عطرها مناسب شما هستند.

علاوه بر اینها عطر هایی را که تاکنون استفاده کرده و دوست داشته‌اید، می توانند راهنمای مناسبی برای پیدا کردن عطر جدید و مطلوب شما باشند.

به عنوان راهنمای خرید عطر توصیه میکنم برای اینکه در این آشفته بازار عطر گم نشوید و هم دست فروشندگان متقلب را از پشت ببندید تا رو دست نخورید این چند نکته عطری را جدی بگیرید!

پیش از خرید عطر دقت کنید که:

1- عطر ، اجتماعی است، یعنی صرف خودتان نیست و دیگران هم از آن فیض می برند. پس حداقل به خاطر حفظ جان اطرافیان و عزیزتان هم که شده خرید عطر از دستفروش ها را فراموش کنید.

2- مکانی را که برای خرید عطر انتخاب می کنید از انتخاب خود عطر مهم تر است چرا که سلامتی خود و دوستانتان را تضمین می کند. پس فروشگاه های معتبر را انتخاب کنید.

3- قبل از اینکه به مغازه عطر فروشی بروید باید تصمیم گرفته باشید که چه بوی عطری می خواهید. ترش، شیرین، تلخ، گرم یا خنک؟ دلیلش هم این است که بینی شما ظرفیت سنجیدن بیش از ۳ بوی عطر را ندارد .

توصیه ای که راهنمای خرید عطر به شما دارد:

شاید برایتان جالب باشد که بدانید رنگ پوست می‌تواند در انتخاب بهتر عطرها به شما کمک کند. اگر پوست روشنی دارید بهتر است از عطرهایی با رایحه گل استفاده کنید. بوهایی خنک، تلخ و ترش مناسب شماست.

اگر پوست گندمی دارید از عطرهایی با رایحه شرقی استفاده کنید، بو هایی گرم و شیرین برای شما بهتر است.

عطر

در مرحله خرید عطر فراموش نکنید که:

1- بهتر است صبح برای خرید عطر بروید، زیرا تشخیص بو در صبح بهتر و راحت تر است.

2- بهتر است بدانید عطر های فرانسوی نسبت به عطر های دیگر ماندگاری و کیفیت بوی بهتری دارند.

3-عطر های یکسان، بر روی پوست های متفاوت بوهای متفاوتی تولید می کنند. پس برای امتحان بوی عطر انتخابی، آن را بر روی پوستتان امتحان کنید و چند دقیقه منتظر بمانید تا نتیجه آزمایش را ببویید!

به عنوان راهنمای خرید عطر باید اشاره کنم که یادتان باشد عطر های اصیل سه لایه دارند و اولین بویی که به مشامتان می رسد فرار ترین بوی عطر است و به قول معروف لایه اول عطر که به سرعت محو می شود. بعد از آن لایه اصلی عطر یعنی لایه دوم، با بویی متفاوت و ماندگاری بالا ظاهر می شود. در نهایت نیز لایه آخر و سوم که پایدارتر است. پس ملاک تصمیم گیریتان را بر روی بوی اول عطر قرار ندهید.

عطر

بعد از خرید عطر دقت کنید:

1- حال که شیشه عطر را خریداری کردید، آن را در معرض آفتاب قرار ندهید و برای ثبات بیشتر ترکیباتش بهتر است آنها را در جعبه های شان نگه دارید.

2- ماندگاری عطر به پوست شما نیز بستگی دارد هر چه چرب تر،بهتر!
البته اگر پوستتان خشک است نگران نباشید، می‌توانید از افزودنی های مجاز کمک بگیرید! کمی کرم ساده کارساز است پوستتان که خوب چرب شد عطر را استفاده کنید.

3- پخش شدن مناسب بوی عطر در فضا به قسمت هایی از بدن که شما به آن ها عطر می زنید بستگی دارد. عطر را روی جاهایی بزنید که نبض دارند. بهترین مکان پشت گوش ها و گردن است. این قسمت های بدن مثل پمپ گرما را مدام به عطر منتقل می کنند و منجر به پخش بوی آن در فضا می شوند.

نکته‌ی آخر در راهنمای خرید عطر:

عطرهایی را که بر روی پوستتان می زنید آنقدر نمالید تا به خورد پوستتان برود، چرا که با این کار عطر را به اصطلاح کشته اید.
و نکته بهداشتی اینکه حتما به روغن اسانس عطر های غلیظ گرمی کمی حلال یا فیکساتور اضافه کنید تا رقیق شود. با اینکار خود را از حساسیت و جراحت پوستی و یا رنگی شدن لباس واکسینه کرده اید.

 

از آنجا که خرید عطر بدون راهنمای خوب مشکلاتی را همراه دارد، فروشگاه عطر ماه24 با قرار دادن مشاوران متخصص در زمینه عطر و دسترسی همیشگی و آنلاین، این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد عطرها کسب کنید.

با شماره تلفن: 09016072424 از طریق تماس، پیامک، تلگرام و واتساپ ارتباط برقرار کنید. اطلاعات عطری مورد نیاز را کسب کرده و یک خرید عطر آسان و مطمئن داشته باشید.

در فروشگاه عطر ماه24 بیش از 600 مدل عطر از برندهای مختلف به صورت گلچین شده موجود می‌باشد که از کیفیت بالا و رضایت قاطعانه مشتریان برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0
    0
    سبد خرید شما
    هنوز بوی خوبی برای خودت انتخاب نکردیReturn to Shop