عطرهای شگفت انگیز زنانه

شگفت انگیز ترین عطر های زنانه فصل

5/5 - (1 امتیاز)

شگفت انگیز ترین عطر های زنانه فصل

اگر به عطر علاقه دارید، وقتی می گوییم باید رایحه خود را با فصول تغییر دهید، موافق خواهید بود. رایحه های میوه ای و گلی را برای بهار و تابستان و گرم و مرموز برای پاییز و زمستان.

با شروع پاییز و شروع زمستان و نردیک شدن به پایان سال، چه زمانی بهتر از الان برای انتخاب برترین عطرهای زمستانی زنانه؟

درباره محصول

وقتی صحبت از عطرهای گرم و عمیق پاییزی و زمستانی می شود ، هیچ چیز مانند Black Opium Floral Shock به استقبال فصل جدید نمی رود. این عطر سرشار از شور و انرژی است، رایحه ای حسی که قهوه سیاه و وانیل را کاملا متعادل می کند تا عطری شیرین و در عین حال بسیار اغوا کننده ایجاد کند.

درباره محصول

ادو پرفیوم تام فورد ولوت ارکید

در فصل زمستان خود را با ارکیده مخملی از مجموعه امضای تام فورد معطر کنید. این رایحه شرقی و گلی تجملات واقعی را تداعی می کند. پرتقال ماندارین با عسل، ترنج و رام ترکیب می‌شود تا حواس را قبل از اینکه رایحه‌های شیرین و گلی وارد شوند، گرم کند. یک اسپریتز اینجا و یک اسپریتس آنجا، و شما فوراً به خوشبو ترین فرد اتاق تبدیل خواهید شد

درباره محصول

عطر گوچی گیلتی

اگر هرگز از رایحه گوچی لذت نبرده اید، اکنون شانس شماست. گوچی گیلتی یک رایحه گلی شرقی و گرم را برای زنی که جرات در آغوش کشیدن قدرت را دارد فراهم می کند. فلفل صورتی با یاس بنفش، نعناع هندی و کهربا همراه است تا یک کلاسیک جاودانه ایجاد کند که فوق‌العاده حسی و قانع‌کننده است.

درباره محصول


عطر لیدی میلیون

بدون توجه به فصل، این عطر کلاسیک همیشه ضروری است. ترکیبی از شکوفه پرتقال، عسل پاتچولی، نرولی و تمشک آبدار رایحه ای گرم و مجلل ایجاد می کند که همه ما به خوبی می شناسیم و دوست داریم.

درباره محصول


عطر فلور نارکوتیک

این عطر نمی تواند زمستانی تر از عطر انار نوآر جو مالون باشد. این رایحه کلاسیک تمام دوران، نت های انار را با آب میوه های قرمز ترکیب می کند، از ادویه زنبق کازابلانکا استفاده می کند و رایحه دودی چوب گاییک را تداعی می کند.

درباره محصول


عطر ایوسن لورن ال هوم لیبر

در حالی که این رایحه گلی در صحنه کاملاً جدید است، مدت زیادی طول نکشید که مقام اول را به خود اختصاص داد. با سوپراستار جهانی Dua Lipa به عنوان چهره این عطر، شکی نیست که این عطر خوب است. نت‌های پررنگ شکوفه‌های پرتقال و اسطوخودوس با یاس، چوب سدر و وانیل در هم تنیده شده و عطری زیبا برای زمستان ایجاد می‌کنند.
درباره محصول


عطر بلک اوپیوم فلورال شوک
عطر 212 vip زنانه Carolina Herrera 212 VIP For Women

کارولینا هررا اینجاست تا عطر Carolina Herrera VIP را به شما ارائه دهد. این عطر به سادگی نمی تواند نادیده گرفته شود، فقط به بطری طلایی معتبر نگاه کنید. این عطر با بوی خوب ظاهری، ترکیبی از قلب گاردنیا با میوه شور است. رایحه زمستانی بسیار مهمی که به دنبال آن هستید به لطف ترکیب وانیل، رام، مشک و دانه تونکا به دست می آید.

درباره محصول


عطر میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ

اگر به دنبال عطری هستید که در زمستان‌های آینده دوام داشته باشد، به ما اجازه دهید Maison Francis Kurkdjian را به شما معرفی کنیم. MFK علاوه بر ارائه رایحه‌های بی‌نظیر و مست‌کننده، به‌خاطر رایحه‌های قوی و ماندگارشان محبوب هستند (به طور جدی، یک اسپریتز و شما خوب هستید). آکوا ویتا فورته دارای رایحه ای گرم، تند و مرکباتی است که بیشترین عطر عود را به خود جلب می کند.

درباره محصول

عطر ورساچه کریستال نویر

عطر فوق العاده و شرقی لذت بخش، ادکلن کریستال نویر ورساچه با ترکیب گل پرتقال و کهربا با فلفل، زنجبیل و مشک، رایحه ای گرم و خاص ایجاد می کند. این عطر عالی است اگر به دنبال رایحه ای خاص هستید که با حال و هوای فصل هماهنگ باشد.

درباره محصول


عطر لانکوم لانویت ترزور

اگر پاییز و زمستان رایحه‌های رایحه‌ای داشت از اسانس گل رز، وانیل و پاتچولی تشکیل می‌شد. و اینها هستند که Lancôme La Nuit Tresor A La Folie را تشکیل می دهند. این منظره الهی بدن شما را با رایحه ای غنی، پرشور و نفیس می پوشاند.

 

درباره محصول

 

 


عطر ویکتور اند رولف بون بون

ویکتور و رولف دقیقاً می‌دانست که در زمان ایجاد Bonbon چه کار می‌کنند. از زمان عرضه در سال 2014، عطر گل های میوه ای خوش طعم مورد علاقه طرفداران بوده. این یک قلب کاراملی را سرو می کند که در رایحه های میوه ای و چوبی پیچیده شده است و آن را تبدیل به یک چیز ضروری برای کمد لباس زمستانی شما می کند.

درباره محصول

عطر نارسیسو امبر نارسیسو رودریگز

این عطر یک انتخاب ستاره ای برای ماه های زمستان است. این عطر با رایحه‌های رز بلغاری، وتیور، مشک، شکوفه‌های پرتقال و سدر سیاه و سفید ساخته شده و رایحه‌ای گرم و پودری دارد که به اندازه کافی سبک است تا شما را به فصل بهار ببرد.

درباره محصول

 

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0
    0
    سبد خرید شما
    هنوز بوی خوبی برای خودت انتخاب نکردیReturn to Shop