تاثیرات عطر

تاثیر عطر بر جذب جنس مخالف | واقعیت یا دروغ؟

4/5 - (1 امتیاز)

تاثیرات عطر بر جذب جنس مخالف به چه صورت است ؟ روایح و بوها همیشه تاثیراتی در جذب جنس مخالف داشته است. مسئله‌ی تاثیر عطر بر زنان و همچنین تاثیر عطر مرد بر زن و تاثیر عطر  زن بر مرد همیشه مورد توجه بوده‌است و انسان ها با توجه به روحیه‌ی بقا طلبی خود به این مسئله توجه میکرده اند. عطرها قطعا بر جذب جنس مخالف تاثیر گذارند و این مسیله از گذشته تا امروزه وجود داشته است.

برای مطالعه‌ی کامل‌تر به این مقاله ها مراجعه کنید

مانند استفاده از زیره در عطرها که بویی مشابه بوی بدن افراد دارد. فرومون نوعی مواد شیمیایی است که تمایلات جنسی فرد را تحریک میکند. اما خیلی از منابع تاثیرات عطر را رد میکنند، در حالیکه شواهد زیادی در این مورد موجود است. فرومون در ساخت عطرها مورد استفاده است و تاثیر آنرا نمیتوان منکر شد.  برخی از افراد معتقدند در ساخت برخی عطرها از این مواد شیمیایی استفاده میشود.

در یک آزمایشی مشخص شد افرادی که عطر حاوی فرومون استفاده کرده اند تاثیر خاصی بر دیگران نداشته اند. اما با کمی دقیق شدن در این مساله میتوان بر اثر تسکین دهنده این نوع عطرها اشاره نمود. زمانیکه فرد این عطر را مورد استفاده قرار میداد، اعتماد به نفس خاصی در وی ایجاد می شد و همین امر در ارتباطات او با دیگران تاثیر مثبت میگذاشت. بنابراین میتوان گفت تاثیرات عطر را تا قسمتی صحیح دانست.

تاثیر عطر زن بر مرد

تاثیر عطر زن بر مرد نه تنها در انسان ها ثابت شده است بلکه در حیوانات هم وجود دارد. خیلی از حیوانات جنس ماده بوی مخصوص به خود را دارند که با آن بر جنس نر اثر میگذارند. انها از این عطر برای جفت گیری و بقای نسل استفاده میکنند. در آزمایشی مشخص شد که بوی لباس خانم ها و بدنشان بر مردان تاثیر بسیار زیادی دارد. به این صورت که در این آزمایش سه تیشرت که خانمی در سه زمان مختلف عادت ماهانه اش پوشیده بود مورد بررسی قرار گرفت. تیشرتی که خانم در زمانی که آمادگی بارداری در او بیشتر بود، تاثیر بسیار زیادی بر مردان گذاشته بود به نحوی که بیشترین مقدار برانگیختگی را در آقایان داشت. به همین نحو عطرهایی هستند که به این صورت بر مرد ها تاثیر میگذارند. اما در کل وقتی شما عطر میزنید، از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار خواهید بود و این به طور کامل شما را در نظر دیگران عزیزتر میکند و موجب اثر گذاری میشود.

 

تاثیر عطر مرد بر زن

در عطرهای زنانه و مردانه تفاوت های فاحشی میتوان یافت. اما این تفاوت ها در فرهنگ ما به گونه ای دیگر می باشد. در غرب عطرهای سنتی مردانه روایح خاصی دارند یا چوبی اند یا ادویه ای و تند و در ساخت آنها از اسطوخودوس ، دانه تونکه و… بهره میبرند. شاید برایتان سوال باشد که چگونه از اسطوخودوس در عطر مردانه استفاده میکنند.

گلها اغلب در عطرهای زنانه کاربرد دارند نه در عطرهای مردانه.اما باید بدانید در خاورمیانه عطرهای گلی در بین آقایان محبوبیت زیادی دارد مانند گل رز که رایحه آن بسیار جذاب است. اقای نیک اسمارت (مدیر آژانس پارافوم ) میگوید وجود گل رز در عطرهای مردانه بسیار اعتیادآور و مجذوب کننده است. و همچنین آقا Roja Dove نیز در استدلالی بیان کردند که عطر گلی فقط مختص زنان نیست و همچنین روایح چوبی نیز فقط مختص عطرهای مردانه نیست و این ایده کاملا بی معنی است. به همین دلیل عطر اسپرت در دنیای عطرها محبوبیت خاصی یافت.

همچنین عطرهای تلخ برای خانم ها بسیار جذاب است انهم وقتی که آقایان از آن استفاده میکنند.

راهنمای انتخاب عطر

توی این مقاله‌ها کلی عطر معرفی شده که حتما بدردت میخوره. اگه دنبال بهترین عطر واسه خودتی، اینجا پیداش میکنی.

با این کلید پایین، میری توی صحفه‌ای که پر از مقاله‌ی معرفی عطره.

معرفی عطر

عطرهای اسپرت را به عنوان عطر اقیانوسی میشناسند، به دلیل پاک و ترد بودن آنها. به طور قطع این نکته که خانم ها از عطرهای مردانه بیشتر استفاده میکنند تا آقایان از عطرهای زنانه را به خوبی می دانید. همیشه و در همه حال تاثیرات عطر بر جذب جنس مخالف مورد توجه همگان بوده است. اگر بانویی هستید که برای یافتن عطر مناسب خود سردرگم شده اید ، لیست پرفروشترین عطرهای زنانه که تاثیر بالایی در جذب مردان دارند برای مطالعه شما پیشنهاد می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0
    0
    سبد خرید شما
    هنوز بوی خوبی برای خودت انتخاب نکردیReturn to Shop