خرید عطر لوزی

5/5 - (1 امتیاز)

خرید عطر لوزی،شرکت لوزی چیست؟

اگر اهل استفاده از عطر باشید، بی تردید با شرکت لوزی آشنایی خواهید داشت. امروزه یکی از بهترین و برترین شرکت های عطر سازی در دنیا شرکت لوزی است. این شرکت تاکنون محصولات خود را به بیش از 100 کشور دنیا عرضه کرده است.

در میان کشور های واردکننده و استفاده کننده محصولات لوزی نام ایران به چشم می خورد.

اما علت پرطرفدار بودن محصولات برند لوزی کیفیت بالا، رایحه های شگفت انگیز و همچنین شبیه بودن اسانس گرمی آن به ادکلن اورجینال است. عطر های شرکت لوزی متناسب با هر سلیقه ای است و همه افراد جامعه مشتاق خرید عطر از این برند هستنند.

در ادامه به تاریخچه پیدایش این برند می پردازیم.

تاریخچه پیدایش شرکت لوزی

شرکت لوزی در سال1926 در شهر لوزان سوئیس به دست آقای هرمان لوزی تاسیس شد. در ابتدا،این شرکت مشغول به تولید اسانس های گل برای شرکت های عطر سازی دیگر کرد.

پس از گذشت زمان در سال 1960 این شرکت تصمیم گرفت تا برای خودش کار کند و در همین سال عطر های خود را به بازار عطر عرضه کرد. اولین عطر این شرکت هم به نام تجاری خود شرکت ثبت شد و با نام “عطر لوزی” در همان سال عرضه شد.

رایحه این عطر ترکیبی از گل رز و لیمو بود. این ترکیب شگفت انگیز باعث شد تا در همان سال این محصول به شهرتی باورنکردنی دست بیابد و موفق شد تا بهترین عطر سال در دنیا لقب بگیرد.

پس از آن لوزی عطر های دیگری با نام های “لوزی اسپرت” و “لوزی یونیسکس” وارد بازار جهانی عطر کرد که هرکدام از این عطر ها برای خود موفقیت های زیادی به دست آوردند.

این شرکت همیشه نوآوری و خلاقیت را سر لوحه کار خود قرار داده است. همین امر سبب شده تا مردم مشتاق خرید عطر لوزی شوند. در حال حاضر عطر های تولید شده این شرکت با آخرین نوآوری و فناوری های روز دنیا در بازار جهانی عطر در حال عرضه است.

محصولات شرکت لوزی

به طور کلی محصولات برند و شرکت لوزی را می توان این گونه دسته بندی کرد:

  1. تولید عطر و ادکلن
  2. تولید اسانس های گل ها و گیاهان
  3. تولید مواد آرایشی و بهداشتی
  4. تولید محصولات مراقبتی پوست و مو
  5. تولید محصولات و لوازم بهداشتی برای کودکان،آقایان،بانوان

محصولات شرکت لوزی به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب در مقابل سایر برندها و محصولات از شرکت های دیگر صف آرایی می کند. در عین حال رایحه های شگفت انگیز و همچنین تنوع بالا در محصول های خود سبب شده تا هیچ کس از خرید عطر لوزی پشیمان نشود.

اما این شرکت معروف دارای رقبای زیادی است که در زمینه تولید و فروش عطر با دهم دیگر رقابت می کنند. در ادامه به قصد داریم تا به معرفی رقبای ابن شرکت تجاری بپردازیم.

شرکت لوزی در مقابل رقبا!

همواره در صنعت های گوناگون افراد و شرکت های زیادی پیدا می شوند تا کار را برای شما سخت کنند. در زمینه عطر سازی هم شرکت ها و برند های گوناگونی وجود دارند که در مقابل شرکت لوزی قرار گرفته اند انواع شرکت های عطرسازی عبارت اند از:

ردیف نام شرکت کشور
1- جیودان (ژیودان) سوئیس
2- جنیل (ژنیل)
3- اکسپرشنز فرانسه
4- شرکت بل
5- جی آر سی
6- فرنگ ولد
7-  پارفومز اسپانیا
8- شرکت پایان فرانسه
9- فرگ آروماتیک 
10-  شرکت شارابوت

به صورت کلی تمامی شرکت های عطرسازی در کیفیت با هم دیگر در حال رقابت هستند. اما یکی از رقبای سر سخت شرکت لوزی شرکت جیودان است.

شرکت جیودان رقیبی سر سخت برای شرکت لوزی!!!
شرکت جیودان رقیبی سر سخت برای شرکت لوزی!!!

این شرکت سوئیسی بخاطر گستردگی بسیار زیاد در زمینه های مختلف همچون عطر،ادکلن، محصولات آرایشی و بهداشتی،طعم دهنده های خوراکی توانسته رقیبی سر سخت برای شرکت لوزی باشد

اما شرکت لوزی با تخصص و تجربه خود همیشه در زمینه عطر های با کیفیت و ماندگار نام دار بوده و توانسه عطر هایی با غلظت بالا و خط بوی قوی تولید و برند خود را ارزشمند کند طوری که قیمت هر میل از اسانس های لوزی قیمتی بسیار بالاتر از دیگر شرکت های تولید کنند عطر دارد.

  • از نظر متخصصان و صاحب نظران شرکت لوزی بخاطر ماندگاری بالا و پخش بوی مناسب در عطر های خود توانسته نظر خریداران را به خود جلب کند و در مقابل شرکت جیودان بخاطر رایحه ای با تشابه بالا به ادکلن توانسته طرفداران و خریداران را متقاعد به خرید محصولات خود کند.

گرید بندی در محصولات شرکت لوزی

شرکت های عطر و اسانس سازی مانند جیوادان و لوزی، ابتدا مواد اولیه یک برند سازنده عطر را به سفارش خود همان برند ثبت امتیاز می کنند. سپس مشابه با رایحه های مورد نظر برند ثبت شده را می سازند و با یک کد اسم متفاوت آن را عرضه می کنند.

گرید های محصولات شرکت لوزی:

1-گرید Top (تاپ)

گرید تاپ در دسته بندی گرید های شرکت لوزی حرف اول را میزند! به طوری که تمامی مصرف کنندگان داخلی و خارجی به دنبال این گرید در محصولات شرکت لوزی هستند.

این گرید بخاطر داشتن رایحه ای 100 درصد مشابه به ادکلن اصلی از قیمت بالایی برخوردار است.

در فروشگاه عطر ماه24 تمامی محصولات شرکت لوزی با گرید تاپ موجود است. خرید اسانس خالص عطر با گارانتی بی قید و شرط در ماه24

2- گرید HIGH (های)

اکثر عطر فروشان و یا مغازه داران در زمینه عطر و ادکلن در ایران از این گرید استفاده می کنند زیرا هم قیمت مناسب تری نسبت به گرید تاپ دارد و  هم تشابه بیشتری به ادکلن اورجینال دارد.

مفتخر هستیم که بگوییم شرکت عطر ماه24 با سابقه ای درخشان در زمینه فروش اسانس خالص عطر و فروش عطر گرمی تجربه ای متفاوت را به مصرف کنندگان عزیز داخلی هدیه داده است. تمامی محصولات در ماه24 از معتبر ترین شرکت های عطر سازی است همچنین تمامی محصولات و عطر ها در ماه24 از گرید hi و Top است.

3- گرید A و B و P

شرکت لوزی بر حسب نیاز هر کشور گرید های محصولات خود را ارایه می دهد. گرید A,B,P در درجه های پایین برای کشور ایران تولید شده اند. این گرید ها با قیمت بسیار مناسب اما رایحه و ماندگاری پایین تر در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

کلام آخر

همان طور که ذکر شد شرکت لوزی از شرکت های پر آوازه در زمینه عطر به شمار می آید. امروزه تمامی مصرف کنندگان به دنبال شرکت ها با ارائه کیفیت های برتر در زمینه عطر و ادکلن هستند.

ماه24 همراه شماست تا لذت یک خرید شگفت انگیز را برای شما رقم بزند.شما میتوانید با خیالی آسوده عطر خود را از برترین و بهترین برند های عطر سازی دنیا از ما بخرید. اسانس خالص تماتمی عطر های روز دنیا را از ما بخرید.

تمامی محصولات در ماه24 دارای گارانتی بی قید و شرط است. یعنی اگر از رایحه،ماندگاری،و پخش بوی محصول خود ناراضی بودید میتوانید محصول خود را مرجوع کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0
    0
    سبد خرید شما
    هنوز بوی خوبی برای خودت انتخاب نکردیReturn to Shop