عطرهای پسرکش زنانه عطرهای سکسی زنانه

بهترین عطر سکسی زنانه از نظر آقایان + 10 عطر جذاب

4.1/5 - (72 امتیاز)

دلبری کار راحتی نیست، اگر عطر مناسبی نداشته باشید. اگر برایتان علاوه بر رایحه خوش و ماندگاری، جذابیت و جذب کنندگی هم مهم است، این لیست را از دست ندهید. این عطرها در دسته‌ی عطرهای سکسی زنانه قرار میگیرند.

 

بهترین عطر سکسی زنانه از نظر آقایان که ماندگاری بالایی دارند

در این مقاله ده بهترین عطر زنانه از نظر آقایان معرفی شده است که برای راحتی کار شما این اطلاعات را به صورت جدول، عکس و متن در این مطلب قرار داده ایم که می توانید با توجه به سلیقه خود هرکدام از این محتواها را استفاده کنید. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید سکسی ترین ادکلن زنانه را انتخاب کنید و این محتوا را برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی ارسال نمایید. برخی از عطرها جذاب تر و اغوا کننده تر از دیگر عطرها هستند . همچنین میتوانید برای مطالع بعترین و جذب کننده ترین عطر های برای آقایان به عطرهای جذب کننده مردان  مراجعه کنید.

عطر یک زن می تواند به اندازه شخصیت او منحصر بفرد باشد. انتخاب عطر سکسی زنانه مناسب می تواند در جذاب تر به نظر رسیدن خانمها از نظر آقایان تاثیر فوق العاده داشته باشد و اعتماد به نفس آنها را به میزان زیادی افزایش دهد. از آنجا که انتخاب عطر بسیار سلیقه ای است، پیدا کردن رایحه مناسب – چه برای خودتان (اگر خانم هستید) و چه برای یک زن خاص در زندگی شما – می تواند بسیار مشکل باشد.

سلیقه شما و او هر دو باید در این انتخاب در نظر گرفته شوند. تعریف اغوا کردن دشوار است زیرا تمایل یک شخص جلب توجه کردن برای شخص دیگر است. با این حال، بسیاری از عطرهای اغواکننده ویژگی های خاصی بصورت مشترک دارند.

 

فهرست بهترین و جذابترین عطرهای سکسی زنانه

تمامی ادکلن های سکسی زنانه که در پایین معرفی شده اند معمولا گران قیمت هستند اما اسانس خالص همه‌ی این عطرها به صورت گرمی و در حجم‌های دلخواه و بدون الکل در ماه 24 عرضه شده است. با بهترین کیفیت و با گارانتی بی قیدوشرط.

 ردیف اسم عطر نوع رایحه کشور سازنده سال تولید خرید
1 عطر سیگنورینا خنک و ملایم فرانسه 2011 خرید عطر سیگنورینا
2 عطر لانکوم ترزور میدنایت رز گرم فرانسه 2011 خرید عطر لانکوم میدنایت رز
3 عطر لاوی است بل لانکوم گرم فرانسه 2012 خرید عطر لاوی است بل لانکوم
4 عطر کوکو مادمازل شنل ملایم سوئیس 2001 خرید عطر شنل کوکو مادمازل
5 عطر اکلت لانوین خنک و شیرین سوئیس 2006 خرید عطر لانوین اکلت
6 عطر فلاور بمب گرم و شیرین سوئیس 2005 خرید عطر ویکتور اند رولف فلاور بمب 
7 عطر شنل چنس ملایم سوئیس 2003 خرید عطر شنل چنس
8 عطر ایوسن لورن منیفستو گرم فرانسه 2012 خرید عطر ایوسن لورن منیفستو
9 عطر استیل جنیفر ملایم و شیرین فرانسه 2003 خرید عطر استیل جنیفر لوپز
10 عطر بلک اوپیوم فلورال شوک گرم و شیرین سوئیس 2017 خرید عطر بلک اوپیوم فلورال شوک

1 – عطر جذاب سیگنورینا Sigenurina | سکسی ترین عطر زنانه

عطر سیگنورینا. عطر سکسی زنانه. عطر پسر کش زنانه

اولین عطر معرفی شده در فهرست جذاب ترین عطر های زنانه از نظر آقایان، عطر سیگنورینا از برند سالواتره فراگامو است. سیگنورینا یک کلمه ایتالیایی به معنی شیک و دوست داشتنی است. استفاده از این عطر برای زنان در یک کلمه معنی یک زن زیبا و جوان، ایتالیایی و واقعا شیک و پر انرژی را نشان می‌دهد. عطر سیگنوریا دارای رایحه گلی میوه ای بوده و همواره با استقبال شدیدی رو به رو است.این عطر جذاب بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است.

این عطر میتواند به شما کمک کند تا استرس و افسردگی خود را فراموش کنید. عطر سیگنورینا عطری فوق العاده جذاب وبی نظیر با بازخوردی عالیه که همه جا اسم عطرتون رو می‌پرسن!

 

2-عطرلانکوم ترزور میدنایت رز Tresor Midnight Rose

عطر لانکوم ترزور میدنایت رز. عطر سکسی زنانه. عطر پسر کش زنانه

 

اگر به دنبال یک عطر اغوا کننده هستید مطمئنا عطر لانکوم میدنایت رز از بهتربن انتخاب هاست. لانکوم میدنایت رز یک ادکلن سکسی زنانه معروف است.

عطر لانکوم ترزور میدنایت رز از برند لانکوم عطری خوشبو برای خانم های با سلیقه و کلاسیک نیز می باشد که انتخاب این عطر نشان از سلیقه خوب و خاص آنها دارد. رایحه اولیه این عطر در اول استشمام شیرین و با طعم میوه تمشک اتفاق افتاده. بعد جای خودش را به ترکیب جادویی و اغوا کننده‌ی گل رز و یاس می‌دهد که با انگور سیاه و فلفل صورتی ترکیب بی‌نظیری ساخته و درآخر با ترکیب چوب سدر با ظرافت و آراستگی ادامه می‌یابد.

 

3- عطر لاوی است بل لانکوم Lancome La Vie Est Belle

اسانس عطر  لانکوم لا ویه است بله که در زبان فرانسه معنای الهام بخش ” زندگی زیباست “ را دارد. رایحه های عجیبی از شگفتی های عالم را در خود ذخیره کرده است. در ابتدا استفاده از این عطر زنانه سکسی رایحه میوه های متنوعی مانند پرتقال، ترنج، برگ و جوانه انگور، گلابی و فلفل صورتی را استشمام خواهید کرد. و پس از آن رایحه های گل های یاس، مریم و زنبق مشامتان را به بازی خواهند گرفت و در انتها بوی فندق و خامه حسن ختام ماجرا می شوند.

این عطر بسیار خوشبو می باشد و جزو جذاب ترین عطر هاست که طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد.

عطر لاوی است بل لانکوم. عطر سکسی زنانه. عطر پسر کش زنانه

 

4- عطر شنل کوکو مادمازل Chanel CoCo Mademoiselle

شنل کوکو مادمازل  همه افراد در هر سنی بسیار علاقه مند به این عطر هستند. این عطر زنانه نمونه یک عطر فوق العاده است که شما می توانید در مجالس رسمی و قرار های مهم از آن استفاده کنید. این محصول خوشبو و جذاب برند شنل در گروه بویایی رایحه شرقی و رایحه گلی قرار می گیرد. و در 4 فصل سال قابل استفاده است.

عطر کوکو مادمازل. سکسی ترین عطر زنانه

 

5- عطر سکسی زنانه اکلت لانوین Lanvin Eclat

عطر لانوین اکلت از آن دسته عطرهایی است که بسیار خوشبو و جذاب و همچنین عطری جدید با رایحه ای متحیر کننده می باشد. این عطر بخاطر رایحه خاصی که دارد مورد توجه آقایان و خانم ها قرار گرفته است.عطر اکلت لانوین تداعی کننده یه زن شاد و در عین حال سنگین و باوقار است. این عطر بسیار ناسب برای هدیه دادن است.

ترکیب لیمو، شکوفه هلو و سدر در کنار هم یک روز به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورد.

عطر اکلت لانوین. عطر جذاب زنانه و سکسی

 

6- عطر فلاور بمب سکسی زنانه Flowerbomb By Viktor & Rolf

اگر رایحه های گلی را به رایحه های رایج و سنتی جذب کننده جنس مخالف ترجیح می دهید، این بار که خواستید عطر جدیدی بخرید، عطر فلاور بمب را انتخاب کنید. عطر فلاور بمب یک عطر سکسی زنانه کامل است. این عطر به هیچ وجه تظاهر نمی‌کند و دقیقا مانند نام خود بمبی از رایحه گل هاست. اما با این وجود رایحه آن بسیار به یاد ماندنی و سکسی است. عطر ویکتور اند رولف فلاور بمب Flowerbomb عطری گرم و شیرین ، با قدرت ماندگاری زیاد است. این بدان معناست که حتی یک بطری کوچک می تواند مدت طولانی دوام بیاورد. رایحه این عطر به یاد ماندنی، زنانه و کاملاً اغوا کننده است.

خرید عطر فلاور بمب

عطر فلاور بمب. عطری سکسی

 

7-عطر شنل چنس Chanel Chance

Chanel Chance  نماد خوشبختی و بخت و اقبال است. عطر جذابی که علاوه بر ماندگاری پخش بوی خوبی هم دارد. و می تواند به عنوان یک عطر خوشبو برای مجالس ویژه استفاده شود. این عطر جذاب با رایحه گلی در گروه بویایی مدیترانه ای قرار می گیرد. عطر گل های تازه بهاری اساسی ترین رکن تشکیل دهنده ی این عطر جذاب است.این عطر در خوشبویی و فروش در بازار حرف اول را می زند.

خرید بهترین عطر زنانه ، عطر شنل چنس

عطر شنل چنس. عطر سکسی زنانه

 

8- عطر ایوسن لورن منیفستو Manifesto Yves Saint Laurent

این عطر جذاب زنانه  از آن دسته عطرهای دوست داشتنی و اغوا کننده با رایحه ای جدید است. این عطر جزو سکسی ترین عطرهای زنانه است. رایحه ای به شیرینی مرکبات و وانیل که از بو کردنش هرگز سیر نمی شوید. عطر منیفستو ایوسن لورن در شما ارزش والایی چون، عشق بی چون و چرا و جسارت و شجاعت زنانه ایجاد می کند. و بی شک مناسب خانم هاییست که دوست دارند در جمع بدرخشند. این عطر خارق العاده از گروه بویایی شرقی و گلی می باشد. و برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است.

خرید عطر ایوسن لورن منیفستو | ماه24

عطر لورن منیفستو

 

9- عطر زنانه سکسی جنیفر لوپز استیل-Jennifer Lopez Still

عطر زنانه Still jennifer از برند جنیفر لوپز عطری بسیار خوشبو ، پرطرفدار و سکسی زنانه است. یک عطر خوشبو برای کسانی که به بوی چای علاقه دارند. استیل جنیفر به یاس سفید هم شهرت دارد چرا که رایحه گل یاس در آن به وضوح احساس می شود. عطری که استفاده از آن حس پاکدامنی و خوشبویی می‌بخشد. استفاده از این عطر خاص و جذاب زنانه به بانوان مدرن و شیک پوش توصیه می‌شود.

خرید عطر جنیفر لوپز استیل |ماه 24

عطر جنیفر لوپز استیل. عطر اغوا کننده زنانه

 

10-عطر  سکسی بلک اوپیوم فلورال شوک Black Opium Floral Shock

ساختار رایحه این عطرخاص زنانه  از میوه ها, مرکبات, گل ها و قهوه بوده و در گروه بویایی رایحه گلی و میوه ای قرار می گیرد. ماندگاری عطر فلورال شوک پرطراوت، گلی و بی نظیر است و با استفاده از آن علاوه بر اینکه مورد توجه دیگران قرار می گیرید خودتان هم لذت می برید. اگر یک عطر وجود داشته باشد که فکر کنیم زنانگی و اغواگری را تجلی می بخشد، حتما عطر بلک اوپیوم فلورال شوک Black Opium است. این عطر بسیار خوشبو و فریبنده است.

خرید عطر بلک اوپیوم فلورال شوک | ماه 24

عطر بلک اوپیوم فلورال شوک. عطر پسر کش زنانه

 

 

خصوصیات خرید عطر سکسی زنانه مورد نظر

عطرهایی بر پایه نت مشک باعث جذابیت بیشتری برای خانمها می شوند. مردان علاقه زیادی به استفاده از این عطر توسط خانم مورد علاقه شان دارند. به عنوان یک قاعده کلی اغواکننده ترین و جذاب ترین عطرهای زنانه رایحه سنگین تری دارند. با این حال جذابیت عطر به نسبت زیادی تحت تاثیر موقعیت است. به طوری که حتی عطری با رایحه مرکباتی که بسیار سبک هستند در برخی موقعیت ها ممکن است یک عطر اغواکننده زنانه به حساب بیاید.

نکته مهم دیگر در مورد عطر ماندگاری آن در طول روز است. این عطر بخاطر ماندگاری بالایی که دارد تنها با یک بار استفاده از آن مدت ها رایحه آن روی لباس شما باقی خواهد ماند.در این مقاله ما به عطر های گوناگونی پرداختیم که هرکدام قیمت های متفاوتی دارند. این بدان معنا است که هرکس با هر مبلغی که میخواخد میتواند عطر مورد نیاز خودش را تهیه کند.

نکته مهم این است که برخی عطرها در ترکیب با فورمون های زنانه جذابیت بیشتری پیدا می کنند.

در صورتی که شما تجربه استفاده از عطری را داشته اید که بنظرتان جذاب بوده می توانید آن را با ما در میان بگذارید. و در نهایت اگر این مطلب برای شما جالب بود برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

نتیجه گیری

در نهایت استفاده از عطر همیشه راه کاری موثر برای

عطر سکسی زنانه چیست ؟

عطرهای سکسی زنانه در واقع عطرهایی هستند که باعث جذب حنس مخالف میشوند. یا معمولا مردها این عطرها را بیشتر دوست دارد.

بهترین عطرهای سکسی زنانه از نظر آقایان کدام است ؟

بهترین عطرهای سکسی زنانه، عطرهای سیگنوریا ، کوکو مادمازل شنل پ شنل چنس هستند.

بیشتر بخوانید:

 

7 دیدگاه برای “بهترین عطر سکسی زنانه از نظر آقایان + 10 عطر جذاب

  1. Elahe گفته:

    ادکلن تریستا هم خیلی رایحه ی خوبی داره چرا جزو جذابترین ها قرارش ندادید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0
    0
    سبد خرید شما
    هنوز بوی خوبی برای خودت انتخاب نکردیReturn to Shop