انتخاب بهترین عطر یونیسکس + خرید آنلاین

3.7/5 - (11 امتیاز)

عطر های اسپرت از آن دسته عطرهایی هستند که جز گروه عطر های مردانه و زنانه قرار میگیرند و محدود به یک دسته جنسیتی خاص نمیشوند این عطر ها به عطر های یونیسکس (یونی‌سکس) شهرت دارند؛ گرچه عطر یونیسکس بین خانم ها و آقایان مشترکا استفاده می‌شوند اما تمایل انتخاب اقایان به خرید این دسته از عطرها بیشتر است. عطر اسپرت همواره سبک، لطیف و خوشبو و همچنین دارای ماندگاری مناسب بوده و از نظر رایحه مرکبات در این نوع عطرها نقش زیادی دارند.

مشخصات انتخاب بهترین عطر یونیسکس در یک نگاه

رایحه خنک
گروه بویایی مرکباتی، چوبی، اقیانوسی
جنسیت زنانه و مردانه
بهترین فصل استفاده بهار و تابستان
خصوصیات نت‌ مرکباتی یا گیاهی
بهترین مکان استفاده قرارهای خودمانی، امور روزمره، باشگاه و…

انتخاب بهترین عطرهای یونیسکس

تفاوت عطر مردانه با زنانه

اولین نکته که تفاوت ایجاد می‌کند بسته بندی محصول است؛

نکته بعدی رایحه آن است، عطر های زنانه معمولا سبک، شیرین، ملایم، و اکثرا دارای رایحه گلی هستند. عطرهای مردانه رایحه قوی، رایحه چوبی، رایحه گیاهی و در کل معطر دارند. اگر از انتخاب خود در عطری که می  خواهید بخرید مطمئن نیستید ابتدا می توانید سمپل عطر آن را سفارش دهید.

خصوصیات انتخاب بهترین عطر یونیسکس | فراتر از جنسیت

بهترین راه شناسایی عطر یونیسکس یا اسپرت، نت‌های آروماتیک یا گیاهی آن می‌باشد؛ گیاهانی مانند گل مریم، اسطوخودوس و رایحه مرکبات اصولا حس سرزندگی، انرژی بالا، موفقیت، برنده شدن و محبوب بودن و در یک کلام بهترین بودن را در افراد ایجاد می‌کند.

عطر اسپرت یا یونیسکس چیست؟

مزیت عطر یونیسکس چیست؟ | یک تیر و دو نشون!!

یکی از دلایل مزیت عطر یونیسکس نسبت به عطر هایی که در یک دسته خاص جنسیتی قرار میگیرند صرفه اقتصادی آن هاست. یک خونواده با جمعیت را در نظر بگیرید اگر قرار باشد هر فرد در این خونواده عطر مخصوص خود را داشته باشد باید برای پدر، مادر و فرزندان دختر و پسر هرکدام یک عطر تهیه کرد، در صورتی که اگر یک عطر یونیسکس با ذائقه افراد این خونواده سازگار باشد هزینه مصرف عطر این خونواده نصف میشود.

بهترین زمان و مکان برای استفاده از عطر یونیسکس

درمورد بهترین زمان برای استفاده از عطر های یونیسکس باید بگوییم که فصل های بهار و تابستان بهترین فصل های مورد استفاده از این گروه عطر ها می‌باشد؛ دلیل عمده این مسئله این است که عطر های اسپرت احساس فِرش و خنک بودن برای کاربران ایجاد می‌کند.

بهترین مکان برای استفاده از عطر های یونیسکس قرارهای خودمانی، پیاده‌روی، امور روزمره، شرکت در باشگاه یا مراکز تفریحی دیگر است و برای مهمانی شبانه یا قرارهای عاشقانه توصیه نمی‌شود و بهتر است از رایحه های دیگر استفاده شود اما خرید عطر یونیسکس یک مسئله شخصی و به سلیقه کاربر مرتبط است.

گروه بویایی در عطر یونیسکس (اسپرت)

میتوانیم عطر های یونیسکس را به سه دسته براساس گروه بویایی آن بررسی کرد:

  1. یونیسکس مرکباتی
  2. یونیسکس چوبی
  3. یونیسکس اقیانوسی
عطر یونیسکس مرکباتی

این عطر ها بوی بسیار خوبی دارند زیرا مرکبات ترکیبات سبک و راحتی داشته و معمولا کسی را آزار نمی‌دهد و باعث ایجاد حس خوب و عالی در افراد می‌شود. این گروه بویایی احساس شادی و نشاط در افراد به وجود می‌آورد و در میان جوانان بسیار محبوبیت دارند. پیشنهاد ما برای خرید عطرهایی مانند د مارلی پرسیوال، کرید رویال واتر و… است.

عطر یونیسکس چوبی

استفاده از این عطرها که گروه بویایی چوب و ادویه‌جات دارند، خنک و با طراوت بوده و ماندگاری بالایی دارند. دارای فضایی جدی و جاافتاده هستند، معمولا در جلسات اداری و فضاهایی رسمی بتوان از آن به عنوان عطرهای استاندارد استفاده کرد. پیشنهاد ما برای خرید عطرهایی مانند زرجوف مور دن ووردس کازاموراتی، شنل آلور هوم اسپرت و…

عطر یونیسکس اقیانوسی

عطر های یونسکس اقیانوسی طرفداران خاص خورد را دارد خرید عطر یونسکس برای وزرشکارانی که استرس مسابقات را می‌خواهند از خودت دور کنن مناسب است؛ دریا و اقیانوس ابهت خاصی دارد و همین حس را این نوع عطر ها به کاربران القا می‌کنند. این دسته از عطرها، بسیار ماندگار بوده و حس قدرتمندی و برتری را با خود به همراه دارند. پیشنهاد ما برای خرید عطرهایی مانند بولگاری آکوا پور هوم، دیویدُف کول واتر و…

معرفی تمامی گروه های بویایی به طور جامع و کامل برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

لیست انتخاب بهترین عطر یونیسکس | پُرفروش‌ترین های ماه 24

در ادامه با بهترین و پرفروشترین عطرهای یونیسکس آشنا شوید.

عطر یونیسکس یعنی چه؟

در دنیای عطر و ادکلن به آن دسته از عطر هایی که مشترک بین آقایان و خانم ها استفاده میشود به عطر های یونیسکس (اسپرت) شهرت دارند. رایحه این عطر ها معمولا خنک و از گروه بویایی آروماتیک سرچشمه میگیرند. عطر هایی یونیسکس حال و هوای سرزندگی و فِرش بودن را برای کاربر القا می‌کند. بهترین زمان استفاده از عطر های یونیسکس فصل بهار و تابستان است و همچنین بهترین مکان استفاده قرار های خودمانی، امور روزمره و حتی هنگام ورزش است.

لیست بهترین و پر فروش‌ترین عطر های یونیسکس

از بهترین عطر های یونسکس که میتوان از آن ها یاد کرد: کرید اونتوس، دیور ساواج، شیخ کلاسیک 77، کازاموراتی مفیستو، آزارو کروم، بوگت ابسولت، اسپایس بمب، کارتیر پاشا دو ادیشن نویر، ناتیکا ویاژ، سوسپیرو اوپرا، گرلن لهوم آیدیل برای دیدن لیست کامل و خرید با گارانتی رایحه و ماندگاری عطر به سایت ماه24 مراجعه کنید.

برای تهیه لیست کامل جدیدترین عطر های یونیسکس اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

 

2 دیدگاه برای “انتخاب بهترین عطر یونیسکس + خرید آنلاین

  1. سیما مهدوی گفته:

    چقدر عالی لذت بردم…یه عطر فوق العاده با ماندگاری بالا و قیمت مناسب چیزیه که همه طرفدارشن..چه بهتر که رایحه ش م همونی باشه که میخوای …اووووم به به
    اطلاعات عالی بود .و به معلوماتم اضافه شد.سپاس ??????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0
    0
    سبد خرید شما
    هنوز بوی خوبی برای خودت انتخاب نکردیReturn to Shop