برترین عطرهای پاییز و زمستان

5/5 - (1 امتیاز)

عطرهای مناسب فصل پاییز و زمستان، عطرهای گرم وشیرین و تلخ می باشند. عطرها نیز مانند لباس مخصوص هر فصل متغییرند. حتما تا بحال در روزهای سرد سال در خیابان از کنار شخصی عبور کرده اید که بوی عطر او حسی لذت بخش را در شما به وجود بیاورد. عطرهایی با رایحه گرم وشیرین و گاهی تلخ و تند بسیار مناسب فصول پاییز و زمستان هستند. عطر شما در ذهن اطرافیانتان نقش می بندد و نشانی از شماست.

ترکیباتی مانند قهوه، شکلات، وانیل، ادویه ها و… جزو مواردی هستند که در فصل سرد از آنها می توان استفاده نمود. در مقاله‌ی عطرهای مناسب هوای سرد ، هم ده عطر متفاوت با این مقاله معرفی شده است که مخصوص استفاده در پاییز و زمستان هستند، گلچینی از بهترین عطرهای دنیا. همچنین اگه میخوای بدونی چه عطری برای چه فصلی مناسبه به این لینک مراجعه کن.

 

معرفی عطرهای مناسب پاییز و زمستان | مردانه و زنانه

عطر آزارو وانتد :

عطر مناسب پاییز و زمستان. عطر آزارو وانتد

عطری مردانه با رایحه ای شیرین که طرفداران زیادی را جذب خود نموده است. این عطر با رایحه چوبی و ادویه ای توانسته جذابیت خود را در بین طرفدارانش دو چندان کند. این عطر برای پاییز و زمستان مردانه استفاده میشود.

 

عطر بلک ارکید تام فورد :

بهترین عطر برای پاییز و زمستان عطر تام فورد بلک ارکید

عطری با رایحه گرم و رایحه ملایم که در بین خانم ها طرفدار زیادی دارد. جالب است که بدانید نت های این عطر زنانه تماما گلی هستند. ماندگاری بالای بلک ارکید تام فورد یکی از ویژگی های مثبت این عطر بشمار می آید.

 

 

عطر اگزریوس :

 عطرهای پاییز و زمستان . عطر مردانه اگزریوس

 

عطری فوق العاده سنگین و خاص که با رایحه گرم و رایحه تند مورد استقبال سخت پسندان قرار گرفته است. در فصل پاییز و زمستان بهتر آن است که عطری استفاده کنید که با استشمام آن حس گرمی مطبوعی شما را در بربگیرد.

 

عطر لاوی است بل لانکوم :

عطرهای پاییزی و زمستانی. عطر لاوی است بل لانکوم

برند معروف لانکوم با ساخت این عطر خاص توانست محبوبیت خود را دو چندان نماید. عطری زنانه و گرم که برای فصل پاییز و زمستان زنانه گزینه بسیار مناسب و خوبی برای بانوان خوش سلیقه می باشد.

 

عطر تام فورد ایتالین سایپرس :

عطر تام فورد ایتالین سایپرس. عطر چوبی مردانه مناسب پاییز و زمستان

 

این عطر در گروه بویایی چوبی معطر دسته بندی می شود. عطر اسپرت ایتالین سایپرس با رایحه گرم و رایحه تلخ  برای استفاده در فصول سرد سال طراحی شده است.  Italian Cypress در بین طرفداران عطرهای تلخ محبوبیت خاصی دارد،

 

عطر ایفوریا :

عطر ایفوریا

اگر به دنبال عطری هستید تا شما را از زندگی کسالت بار روزمره جدا کند و به ورطه هیجان و لذت بکشاند حتما عطر زنانه ایفوریا کلوین کلاین را امتحان کنید. استفاده از این عطر در پاییز و زمستان بسیار دلنشین خواهد بود.

 

عطر اوپیوم :

عطر اوپیوم عطری که مناسب پاییز و زمستان است

 

اوپیوم در لاتین به معنای تریاک می باشد و از آن جا که این عطر از عصاره تریاک درست شده است لذا برای کسانی که کم خواب هستند و بی خوابی آنها را اذیت می کند توصیه می شود. این عطر جذاب مردانه با رایحه گرم برای استفاده در فصل های سرد سال مناسب است.

 

عطر زنانه گل مریم :

عطر گل مریم عطر پاییزی و زمستانی

عطر گل مریم بوی طبیعی گل مریم است که بسیار قوی و گرم است. رایحه ی این عطر زنانه فوق العاده گرم، همانند عسل شیرین با اختلاف جزئی از گل یاس و نارنج ، یک رایحه ی سنگین و هیجان انگیز است. همچنین عطر یاس و عطر گل نرگس هم بسیار عطرهای خوش رایحه‌ای هستند که با بالاترین کیفیت در ماه24 عرضه میشوند.

 

 عطر آمواج اینترلود :

عطر آمواج اینترلود

 

این عطر در گروه بویایی رایحه شرقی و رایحه چوبی دسته بندی می شود. Amouage Interlude با رایحه گرم و رایحه تند برای استفاده در فصل های پاییز و زمستان بسیار مناسب است.

 

عطر د مارلی لایتون :

عطر پرفیوم د مارلی لیتون

Parfums de Marly Layton از برند مارلی برای خانم ها و آقایان به صورت مشترک مورد استفاده قرار می گیرد.

از عناصر اصلی این محصول می توان به ترنج، اسطوخودوس، سیب ماندارین و … اشاره کرد. پرفیوم د مارلی لیتون رایحه گرم  دارد که عطری برای پاییز و زمستان است.

در فروشگاه ماه 24 شما می توانید عطر های مناسب زمستان و عطر های مناسب هر فصل دیگری را به صورت خالص و گرمی به میزان دلخواه خود تهیه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0
    0
    سبد خرید شما
    هنوز بوی خوبی برای خودت انتخاب نکردیReturn to Shop