عطر محرک جنسی

آیا عطر محرک جنسی واقعیت دارد؟

3.5/5 - (20 امتیاز)

عطر محرک جنسی چیست؟

شاید فکر کنید چيزي به نام عطر محرک جنسی وجود ندارد. این فکر شما از یک جنبه درست می باشد. زیرا نمی‌توان هیچ عطری را به نام عطر محرک جنسی برای همه افراد دانست. هر عطر در ترکیب با بوی بدن انسان تا حدودی تغییر رایحه می دهد. و از طرف دیگر سلایق افراد نیز بسیار با هم متفاوت است. ممکن است بویی از نظر شما بسیار خوشایند و جذاب باشد اما دوست شما آن را اصلا نپسندد. برخي معتقد هستند كه برخي بوها می‌تواند روي طرف مقابل تاثير تحريك آميز داشته باشد.

عطر جنسی یا عطر محرک جنسی

 

آیا عطر محرک جنسی واقعیت دارد؟

حقیقت این است که برخی مواد مانند مشک واقعا این خاصیت را دارند. همانطور که در طب سنتی مواد گرم برای افرادی که در رابطه سرد مزاج هستند، توصیه می‌شود،

استفاده از برخی عطرها با رایحه گرم هم می‌تواند تا حدودی موثر باشد اما این رایحه‌ها بسیار سلیقه‌ای هستند.

ممکن است شخصی بوی گل هایی چون یاس و نرگس که رایحه گرم و شیرینی دارند بپسندد، و شخص دیگر بوی گرم و تند چوبی یا چرمی را ترجیح دهد. به هر حال چیزی که مشخص است رایحه ها می توانند تاثیر زیادی بر روی خلق و خو و رفتار فرد داشته باشند. تا جایی که شاخه ای از طبابت به رایحه درمانی اختصاص داده شده است.

 

مهم این است که شما به خوبی خود و شریک جنسی‌تان را بشناسید و از رایحه‌هایی استفاده کنید که هر دونفرتان از آن لذت می برید. در این مطلب به بررسی چگونگی جذب جنس مخالف بوسیله عطر پرداخته می شود و در نوشته عطرهای تحریک کننده چه نوع عطرهایی هستند، چند عطر که برای سلایق متفاوت می تواند جذاب باشد معرفی شده است.

همچنین میتوانید در مقاله عطرهای جذب کننده مردان هم در این مورد بیشتر بخوانید.

معرفی سکسی ترین عطرهای دنیا | ماه24

 

 

عطر جنسی و جذب جنس مخالف

در واقع برخي حيوانات بوهايي را جهت جذب هم نوع خود از خود ايجاد مي‌كنند. كه در واقع برای همان نوع حیوان و جنس مخالف آن می‌تواند جذاب باشد. برخي هم معتقد هستند كه در خود بدن برخي انسان‌ها بوهايي (از طريق تعريق) ايجاد مي‌گردد. كه تحريك كننده جنسي مي باشد و نام آن را فرومون گذاشته‌اند. حال كه اينها را گفتم بايد به اين مساله نيز اشاره كنم كه برخي برند ها عطر هایی با نام هاي عطر محرک جنسی توليد كرده اند. عطرهایی مانند  عطر 212 سكسي و يا عطر وري سكسي شركت ويكتوريا سيكرت و … از این دسته عطرها هستند.

عطر سکسی و محرک جنسی

محققين دريافته اند كه معمولا انسان ها بيشتر جذب ظاهر آراسته و شخصيت طرف مقابل خود مي شوند و خوش بو بودن فرد جزو ظاهر آراسته وي مي باشد. چه بسا با افرادي برخود داشته ايد كه عليرغم داشتن شخصيت فوق‌العاده قوي با بوی نامطبوع خود از جمله بوي عرق و يا همان بوي پياز منجر به دفع شما گشته اند. بايد اين را بگويم كه معمولا علاقه به بوي خاص و يا عطر خاص بیشتر از محتوای آن عطر و يا بو منجر به جذب طرف مقابل مي گردد.

عطرهای جنسی یا سکسی معمولا نيز اين عطر براي افراد خاطره اي خاص دارد و يا رايحه اي آرام بخش براي آن فرد دارد. به همين دليل هم هست كه معمولا عطر هايي كه بوهاي ملايم – ليمويي و خنك دارند در عطر هاي آقايان ميان خانم ها طرفداران بيشتري دارند و عطر هاي داراي بوي میوه‌ای معمولا براي افراد شكمو خيلي جذاب است. و يا عطر هاي خانم‌ها كه داراي بوي گل هاي ملايم (همچون عطر گل ياس  و عطر گل یخ ) مي باشد ميان آقايان خيلي طرفدار دارد.

 

 

در گذشته همه به دنبال عطر هايي بودند كه از فاصله ی بسیار زیاد هم بوي آنها به مشام مي خورد و وقتي فردي كه آن عطر را زده بود در خيابان راه مي رفت مي توانستيد توسط عطر وي او را رديابي كنيد.

اما امروزه به اين نتيجه رسيده اند كه عطر شخصيت افراد را نيز درون خود بايد نمايان کند. همانطور که بیان شد محققين برای شناخت اثرات عطرها بر روی افراد در حال تحقيق در مورد عطر درماني یا رایحه درمانی مي باشند.

چگونه عطر محرک برای جنس مخالف انتخاب کنیم

بايد عطري را انتخاب كنيد كه تا فاصله دوري انگشتان دستتان از بدنتان و نه بيشتر بويش صادر گردد. به گونه اي كه هر فرد با نزديك شدن به شما آن بو را احساس كند. و اگر از شما دور شود ديگر آن بو را احساس نكند و خاص شما باشد. به همين دليل هم هست. كه عطرهاي جديد بوهاي ملايم تري نسبت به عطرهاي قديمي دارند.

در پايان  بايد بگويیم در ملاقات هاي رمانتيك به سراغ عطر های عاشقانه بروید. و هيچوقت از عطر هاي تند و زننده استفاده نكنيد. چون به همان مقدار كه بوي بد ممكن است روي طرف مقابل تاثير بگذارد بوي تند و زننده نيز تاثير مي گذارد. مطمئن باشيد با آراستگي و شخصيت خود بيشتر مي توانيد طرف مقابل خود را جذب كنيد.

سعي كنيد به شخصيت و علاقه طرف مقابل خود بيشتر توجه داشته باشيد و اگر توانستيد بفهميد آن فرد از چه طيف عطري خوشش مي‌آيد همان طيف عطر را استفاده كنيد نياز به هيچ چيز ديگري نيست.

 

بیشتر بخوانید

2 دیدگاه برای “آیا عطر محرک جنسی واقعیت دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0
    0
    سبد خرید شما
    هنوز بوی خوبی برای خودت انتخاب نکردیReturn to Shop