خرید عطر و ادکلن دیجی کالا. عطر دیجی کالا

خرید عطر و ادکلن دیجی کالا با اسانس خالص با گرانتی بی قید و شرط ماه24؟

3.5/5 - (2 امتیاز)

اگه از اون دسته افرادی باشین که طرفدار خرید اینترنتی هستن، حتما تا به حال تجربه خرید عطر و ادکلن از دیجی کالا رو داشتین. خیلی از افراد که در طول این سالها از دیجی کالا ادکلن و عطر خرید کردند تجربیات مختلفی در مورد خرید خودشون داشتند.

ادکلن دیجی کالا یا دیجی کالا و ادکلن ؟

زمان زیادی نگذشت که این فروشگاه اینترنتی علاوه بر کالاهای دیجیتال شروع به عرضه محصولات متنوع از جمله عطر و ادکلن دیجی کالا کرد و با بیشتر شدن استفاده از خدمات آنلاین و همچنین کیفیت عموماً بالای محصولاتش، خرید عطر و ادکلن دیجی کالا هم به سرعت فراگیر شد و دیجی کالا تبدیل به نامی آشنا برای همه استفاده کنندگان از وب شد.

اما مدتی هست که دیجی کالا هم مثل فروشگاه های اینترنتی بزرگ در سراسر دنیا تبدیل به مارکت پلیس شده است. اجناس خریداری شده در این حالت مستقیما از فروشگاه ارائه دهنده برای خریدار ارسال می‌شه و دیجی کالا کنترلی بر کیفیت اجناس ندارد.

عطر دیجی کالا. ادکلن دیجی کالا . عطر گرمی دیجی کالا

خرید ادکلن اصل از دیجی کالا | ممکن است؟

مارکت پلیس شدن باعث شده علی رغم خلاقیت بالا و نوآوری های خوب این شرکت، موضوع خرید عطر و ادکلن از دیجی کالا به مشکلی بزرگ تبدیل بشه. چرا که با توجه به نظرات خریداران این حوزه که در خود سایت عطر دیجی کالا منتشر شده، میزان محصولات فیک یا کیفیت پایین در بین عطر و ادکلن های دیجی کالا  بسیار به چشم می‌خوره و درصد رضایت خریداران از این محصولات پایین اومده. همچنین امکان مرجوع کردن عطر و ادکلن های دیجی کالا  بعد از باز کردن پلمپ و تست آن وجود نداره که این موضوع خود مشکل بزرگیست.

دنیا عطر و ادکلن انقدری پرسود و جذاب است که متاسفانه کلاهبرداران بسیاری رو به خود جذب کرده. امروزه بازارهای فروش محصولات آرایشی زیبایی و عطریات از برندهای تقلبی پرشده و خریداران در تشخیص اصل بودن با تردید روبه‌رو می‌شوند. این موضوع حتی در مورد عطرهای برندهای معروفی چون کرید(creed) و ورساچه(Versace) هم صدق می‌کنه.

چگونه بدون دیجی کالا عطر و ادکلن اینترنتی بخرم ؟

عطرهای تقلبی به راحتی تولید می شوند اما مطمئناً همان کیفیت و بوی عطرهای اورجینال را ندارند و بنابراین با خرید اونها ضرر زیادی خواهید کرد.

از اونجا که هر چقدر هم در زمینه خرید عطر و ادکلن حرفه ای باشیم باز این امکان هست که در زمان خرید فرق بین عطر اصل با تقلبی و فیک رو متوجه نشیم. پس بهترین راه حل برای این موضوع خرید از فروشگاه های تخصصی معتبر مثل فروشگاه اینترنتی خرید عطر ماه 24 است. ما اسانس عطرها رو به صورت گرمی و خالص بدون الکل عرضه میکنیم. خرید عطر گرمی از ماه 24 به جای دیجی کالا.

فروشگاه اینترنتی عطر ماه 24 یک فروشگاه تخصصی در زمینه عطر هست که نزدیک به 10 ساله بطور تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنه. ماه 24 انواع عطرهای اصل رو از برندهای معروف و معتبر دنیا برای خرید فراهم کرده است.

ویژگی هایی که ماه 24 رو از رقبا متمایز میکنه:

1- در زمان خرید عطر از ماه 24 لازم نیست حجم زیادی از یک عطر رو بخرید. می‌تونید همه عطر های این فروشگاه رو از حجم خیلی کم حتی 3میل سفارش بدین و به راحتی عطر های مختلف رو امتحان کنین.

2- ماه 24 محصولاتش رو گارانتی بی قید و شرط میکنه. یعنی اگه به هر دلیلی از محصول راضی نبودید ، حتی اگه رایحه عطر رو دوست نداشتین میتونین برگردونین.

3- ماه 24 مشاورانی داره که بدون محدودیت زمانی پاسخگو هستن و حتی برای خرید عطر زنانه یا خرید عطر مردانه مناسب خودتون می‌تونین ازشون کمک بگیرین و مثل زمان خرید عطر و ادکلن از دیجی کالا و فروشگاه های مشابه دیگه در انتخاب سردرگم نشین.

4- ماه 24 اسانس خالص عطرها رو بدون الکل ارسال میکنه. در کنار عطرها فیکساتور جداگانه برای رقیق کردن عطرها ارسال میشود.

 

خرید عطر دیجی کالا

به جای خرید عطر توسکان لدر دیجی کالا یا عطر چی چی صورتی دیجی کالا یا عطر پنهالیگونز ویلیام دیجی کالا میتوانید این عطرها را به صورت گرمی و خالص از ماه 24 سفارش دهید. با ضمانت کامل.

 

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

5 دیدگاه برای “خرید عطر و ادکلن دیجی کالا با اسانس خالص با گرانتی بی قید و شرط ماه24؟

  1. mansorian گفته:

    من از دیجی کالا خرید داشتم اما عطر رو واقعا ترسیدم بخوام میلیونی هزینه کنم از دیجیکالا بخرم بعد بخواد تقلبی یا مشکل دار به دستم برسه اما چندبار خرید عطر از ماه 24 داشتم و واقعا راضی بودم پشتیبانی و جوابگویی و اخلاق خوبشون خیالمو راحت کرد

    • امیر محمدی گفته:

      دیجی کالا هر روز داره به جای پیشرفت پسرفت میکنه، قبلا فقط یه فروشگاه بود اما الان شده واسطه فروش.
      عطر و ادکلن و لوازم آرایش و لباس رو که به هیچ وجه ازش نخرید. کالاهای دیگه هم اونایی که نوشته “ارسال توسط فروشنده” رو هم نخرید چون هیچ تضمین کیفی ندارن.
      اکثر عطرهایی که دیجی کالا با برچسب “ارسال توسط فروشنده” میفروشه تقلبیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0
    0
    سبد خرید شما
    هنوز بوی خوبی برای خودت انتخاب نکردیReturn to Shop