ضررهای عطر گرمی

آیا عطر گرمی مضر است؟ عطر گرمی چیست ؟

3.9/5 - (7 امتیاز)

عطر گرمی چیست؟ آيا عطرهای گرمی ضرر دارد؟ قبل از پاسخ به این سوال بیایید تا با هم به چند سوال دیگر توجه کنیم. آيا ادکلن‌ها ضرر دارند؟ نوشیدنی‌های گازدار چطور؟

آيا کودهای شیمیایی کشاورزی مضر هستند؟ آيا آبلیموهای صنعتی کاملا سالم هستند؟ آيا ….

[ps2id id=’11’ target=”/]عطر گرمی چیست ؟

عطر گرمی همان ماده خالص و روغنی است که به عنوان بخش اصلی ترکیبات معطر استفاده میشود. ادکلن ها، بادی اسپلش ها و … از ماده اصلی عطر گرمی و اسانس خالص به همراه حلال عطر تشکیل شده اند.

عطرهای گرمی با توجه به شرکت های تولید کننده قیمت ها و کیفیت های متفاوتی دارند و ما در این مقاله قرار است عطرهای شرکتهای معتبر اروپایی را بررسی کنیم.

[ps2id id=’1′ target=”/]مضرات عطر گرمی یا اسانس ها

در دنیای امروز، از این دست سوالات، زیاد میشود پرسید. جهان امروز با صنعتی شدن خود باعث افزایش بیشمار جمعیت شده است و حالا این جمعیت زیاد جز با صنعتی بودن امکان ادامه‌ی حیات ندارد. جمعیت زیاد خود به خود به سمت استفاده از محصولات صنعتی و شیمیایی حرکت میکند. همانند بسیاری از مواد غذایی که به صورت شیمیایی تهیه میشوند.

اما اگر بخواهیم در مورد اسانس عطر و عطر روغنی صحبت کنیم باید ببنیم که این ضرر در مقایسه با چه چیزی مطرح میشود. اگر ضرر عطر گرمی در مقابل عطرهای طبیعی (که دیگر وجود ندارند ) مانند مشک آهو مطرح میشود، باید گفت که بله. قطعا عطرها و اسانس‌ها ضرر دارند. اما اگر بخواهیم این مقایسه را بین اسانس‌های روغنی و ادکلن ها انجام دهیم، با قطعیت میشود گفت که نه، ضرری ندارند.

دنبال عطر تلخ و گرمی؟
معرفی بهترین عطرهای فصل سرد

عطرهای گرمی. خرید عطر گرمی . ضررهای عطر گرمی

تفاوتی که بین عطرهای گرمی و ادکلن‌ها وجود دارد، در درصد اسانس و همچنین کیفیت رایحه و هنرمندانه بودن رایحه است. مثالی که میشود استفاده کرد این است که عطر گرمی مانند آبمیوه سن ایچ ده لیتری است. درست است که خاصیت زیادی دارد اما کسی آن را به طور خالص استفاده نمیکند و با اضافه کردن آب آن را آماده‌ی مصرف میکنند. در ادکلن‌ها بین 60 درصد تا 90 درصد از حلال عطر استفاده میشود و حدود 40 درصد تا 10 درصد از اسانس خالص استفاده میشود.

البته این را هم باید یادآور شد که هرمحصولی که تولید میشود، کیفیت‌های متفاوتی دارد. کپی‌های زیادی از هرچیزی وجود دارد که به خاطر کم‌کردن هزینه‌ها و عدم نظارت‌های بهداشتی، محصولات کپی شده ضررهای زیادی دارند. مانند تفاوت نوشابه کوکاکولا و یک برند نامعتبر و نادیده‌ی نوشابه. در عطرها و ادکلن‌ها هم همین موضوع وجود دارد. مانند تفاوت ادکلن‌های شرکت‌های معروف و ادکلن‌های کپی شده.

اما صحبت ما در اینجا در مورد اسانس‌های اصلی و خالص شرکت‌های معتبر دنیاست. یعنی عطرهایی که ماه24 برای استفاده دوستان خود آماده میکند. محصولات شرکت‌های معتبر سوییسی و فرانسوی.

[ps2id id=’3′ target=”/]ضررهای عطر گرمی

ضررهایی که ممکن است عطرها و اسانس‌ها نسبت به ادکلن‌ها داشته باشند، به خاطر ظرفی است که استفاده میشود. استفاده از ظرف‌های رول پلاستیکی به هیچ عنوان توصیه نمیشود. چرا که ترکیب این مواد شیمیایی و پلاستیکی ممکن است موجب ضررهایی بشود و برای پوست‌های حساس، ایجاد حساسیت کند. در بعضی موارد هم ممکن است که چربی موجود در این اسانس‌ها، برای پوست‌های حساس به چربی موجب آزار شود.

در ادکلن‌ها این چربی را با اضافه کردن تا هشتاد درصد الکل، رقیق میکنند. در خرید عطرهای گرمی هم شما میتوانید این کار را با فیکساتور مخصوص انجام دهید. این دو مورد تنها ضرری است که برای عطرهای اسانسی در مقابل ادکلن‌ها وجود دارد. که آنهم در نحوه‌ی استفاده از آنهاست.

اما دسته‌ای از ضررهای عطر و ادکلن هم وجود دارد که بین این دو گروه مشترک هست که برای مطالعه‌ی بیشتر میتوانید به مقاله‌ی ضررهای عطر و ادکلن مراجعه کنید.

مضرات استفاده از عطر برای پوست و راه های مقابله با آن

[ps2id id=’12’ target=”/]عطر گرمی چی خوبه ؟

عطر گرمی چی خوبه؟ این سوال حتما سوال مهمی است. چون ممکن است در صورت تهیه عطر از شرکت های نامعتبر، ضررهایی گریبان گیر ما بشود. در واقع تمام عطرهای گرمی که از شرکت های معتبر تهیه بشوند، کیفیت و سلامت خوبی دارند. اما خرید عطر گرمی باید از مکان های معتبر ضورت بگیرد. از جایی که از اصالت عطرهایشان مطمئن باشیم.

اما در ادامه چند عطر خوشبو با رایحه ای فوق العاده معرفی شده است که شما میتوانید آنها را در حجم دلخواه و با گارانتی بی قیدوشرط از ماه24 تهیه کنید و از رایحه آنها نهایت لذت را ببرید.

[ps2id id=’2′ target=”/]شرکت های ساخت اسانس عطر

شرکت‌های اسانس سازی در دو زمینه‌ی عطر آرایشی بهداشتی و خوراکی فعالیت میکنند. در مواردی حتی سازنده‌ی اصلی یک رایحه همین شرکت‌ها هستند که این رایحه را برای برند‌های عطر و ادکلن تولید میکنند. مانند برند تام فورد بلک ارکید که این رایحه را شرکت جیوادان برای برند تام فورد آماده کرده است.

شرکت‌هایی که ما از آنها نام میبریم شرکت‌های جیوادان و لوزی سوییس و اکسپرشنز فرانسه هستند. شرکت‌هایی معتبر که در زمینه اسانس‌های روغنی و عطرهای خوراکی فعالیت دارند. این شرکت‌ها دارای استاندارد و گواهی‌های ایزو معتبر اروپایی هستند.

[ps2id id=’4′ target=”/]شرکت جیوادان | Givaudan

این شرکت سوییسی در سال 1985 تاسیس شد و در سال 2009 توانست عنوان برترین شرکت عطر و ادکلن سازی در دنیا را کسب کند. جیوادان از آن سال تا سال 2020 همچنان به عنوان برترین شرکت تولیدی عطر در جهان فعالیت میکند. این شرکت فعالیت خود را در جهان در زمینه‌ی عطرهای خوراکی ،بسیار گسترش داده است و اکنون با بیش از 16 هزار نفر نیروی انسانی و بیش از 80 کارخانه در سراسر جهان فعالیت دارد.
سایت این شرکت به آدرس https://www.givaudan.com/   برای استفاده و کسب اطلاعات بیشتر در دسترس است.

شرکت جیوادان. عطر سازی برتر دنیا. شرکت ساخت عطر گرمی بدون ضرر

[ps2id id=’5′ target=”/]شرکت لوزی | LUZI

شرکت لوزی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تولید عطرهای غیرسمی و اسانس‌های روغی و خوارکی است. این شرکت کار خودش را از سال 1927 آغاز کرده است. این شرکت تحت نظر سازمان بهداشت و درمان سوییس و اتحادیه اروپا کار میکند و دارای گواهینامه‌های بهداشتی ایزو میباشد.

شرکت لوزی از برترین و پر دامنه‌ترین شرکت‌های عطر سازی دنیاست. به طوری که در بسیاری از کشورهای جهان دارای نمایندگی و شرکت تولید عطر و اسانس می‌باشد. این شرکت در سوییس فعالیت خود را آغاز کرده است و بخش زیادی از خاطره‌هایی که برای مردم دنیا ساخته شده است، توسط این شرکت اتفاق افتاده است.

آدرس این سایت https://www.luzi.com/ میباشد که میتوانید با مراجعه به آن از اطلاعات آنها استفاده کنید

همچنین میتوانید برای خرید عمده و کلی اسانس های عطر شرکت لوزی به سایت فروش و پخش عمده عطر « بهین عطر » مراجعه کنید و از طریق صحفه خرید عمده عطر لوزی ، عطرهای شرکت لوزی را به طور عمده سفارش دهید.

شرکت لوزی. شرکت تولید عطر در دنیا. عطرهای بدون ضرر گرمی

[ps2id id=’6′ target=”/]کاری که ما انجام میدهیم

برای فروشگاه خرید عطر ماه24، سلامت مشتریان و کارکنانش در اولویت اول است. ما در این فروشگاه با استفاده از برترین برندهای عطرسازی در دنیا، خطرات استفاده از مواد شیمیایی را به طور کلی کاهش داده ایم. ما در این فروشگاه سعیمان بر این است که اسانس‌ها را بدون افزودن هیچ موادی به دست شما برسانیم. عطری که در این فروشگاه عرضه میشود به صورت خالص و روغنی میباشد. همراه بسته‌ی ارسالی، فیکساتور و عطر تست رایگان هم برای استفاده کنندگان عرضه میشود تا بتوانند با توجه به سلیقه خود، از عطرشان لذت ببرند.

[ps2id id=’7′ target=”/] ضرر اسانس‌ها و عطرهای گرمی | نتیجه گیری

به طور کلی در مورد ضرر عطرهای اسانسی میتوان گفت که هیچ تفاوتی با نوع ادکلن خود ندارند، چه بسا بسیاری از این رایحه‌های ادکلن‌ها را همین شرکت‌های معتبر جهانی برای برندهای عطر ساخته اند.

نکته ای که ممکن است باعث ضرر عطرهای گرمی شود استفاده از برندهای غیر معتبر است که این ضرر برای ادکلن های غیرمعتبر هم صادق است. و ضرر دیگری که وجود دارد، استفاده از این عطرها در رول‌های پلاستیکی است. که در صورت استفاده از فیکساتور و ظروف شیشه ای میتوان این عارضه را به طور کلی از بین برد.

 

بیشتر بخوانید

3 دیدگاه برای “آیا عطر گرمی مضر است؟ عطر گرمی چیست ؟

  1. سارا گفته:

    من قبلا ادکلن کوکوشنل اورجینال می‌خریدم الان بالای چهار تومن شده ؛ عمرا دیگه نمیخرم ؛ از همین گرمی ها میخرم فوقش میزنم به لباس؛ به پوستم نمی‌زنم . دست شما هم درد نکنه بابت نوشته های بالا . مرسی از شما . همه چی یه طرف قیمت یه طرف . واقعا دیگه ارزش نداره با این همه تورم و گرونی این همه پول ادکلن مثلا اورجینال داد .بنظر من تو هر سطحی تو کشور باشی ؛ نمیشه درآمد ریالی داشت و هزینه های دلاری کرد .پس این گرمی ها واقعا بصرفه هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0
    0
    سبد خرید شما
    هنوز بوی خوبی برای خودت انتخاب نکردیReturn to Shop