بهترین عطر‌های زنانه فصل تابستان

بهترین عطر‌های زنانه فصل تابستان سال 1402

4.3/5 - (11 امتیاز)

انتخاب بهترین عطر‌های زنانه برای فصل تابستان برای هر فردی که به استایل خود اهمیت می‌دهد مهم است. یک عطر خوشبو و مناسب با رایحه‌ای خنک و دلنشین برای فصول گرم سال مخصوصا تابستان همیشه برای خانم‌ها مهم بوده است. در ادامه بهترین عطرهای زنانه مناسب تابستان را برای شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با درخششی بی اندازه، تابستان خود را سپری کنید.

این ادکلن ها معمولا گران قیمت هستند اما اسانس خالص آنها را با گارانتی بی قیدوشرط برای شما آماده کرده ایم تا با خیال راحت بتوانید از بوی خوش خود لذت ببرید.

بهترین عطرهای تابستانی زنانه

بهترین عطرهای تابستانی زنانه معمولا رایحه خنکی دارند. اولین چیزی که با آمدن فصل تابستان در ذهن همه افراد می‌آید گرمای طاقت‌فرسای آن است. بنابراین از نکاتی که باید در مورد خرید عطر در این فصل به آن توجه کرد خرید عطر با رایحه خنک با ماندگاری بالا و خوب است. انتخاب یک عطر خوشبو با رایحه‌ای خنک در این فصل باعث میشود شما در طول روز همیشه احساس خنکی و تازگی کنید. علاوه بر خنک بودن رایحه یک عطر، ملایم بودن آن نیز در فصل تابستان مهم است زیرا تند بودن رایحه باعث میشود بوی نامطبوعی در هوای گرم تابستان به مشام افراد برسد. عطرهای مناسب تابستان علاوه بر اینکه باعث خوشبویی شما میشوند، نشاط و انرژي شما را هم بیشتر میکنند.

عطر تابستانی زنانه اعتماد به نفس را در شما افزایش میدهد و حس نشاط را برای شما و همکارانتان به ارمغان می آورد.

 

حال در ادامه قصد داریم لیستی از بهترین عطر‌ های زنانه تابستانی در سال 1402 را به شما معرفی کنیم:

1. عطر زنانه سیگنورینا | بهترین عطر مناسب تابستان زنانه

بهترین عطر زنانه تابستان سیگنورینا

عطر سیگنورینا محصول سال 2011 از کشور ایتالیا می‌باشد که به معنای دوشیزه بوده و مخصوص دخترانی است که به دنبال عطری خاص و شیک می‌باشند. این عطر زنانه با رایحه خنک و دلپذیری که دارد یکی از بهترین عطر‌های فصل تابستان می‌باشد و حس اعتماد به نفس و نشاط خاصی را در طول روز‌های گرم تابستان به شما هدیه می‌دهد. همچنین این عطر با ماندگاری بالا و پخش بوی عالی خود باعث میشود با حضور در هر مکانی حس طراوت و سرزندگی را به اطرافیان خود منتقل کنید. سیگنورنا یکی از معروف ترین عطرهای زنانه دنیاست.

خرید اسانس عطر سیگنورینا از فروشگاه ماه 24 با گارانتی بی قیدوشرط

 

2. عطر زنانه لالیک لامور | از بهترین عطرهای تابستانی زنانه

عطر زنانه لالیک لامور

عطر ادکلن لالیک لامور زنانه مخصوص فصل تابستان با گروه بویایی چوبی، گلی و مُشکی در سال ۲۰۱۳ میلادی توسط Nathalie Lorson طراحی و با غلظت ادوپرفیوم به بازار آمد. این عطر سرآمد عطرهای زنانه برند لالیک بوده و مخصوص خانم های رمانتیک و شیک پسند است. ماندگاری این عطر بیش از 24 ساعت می‌باشد. این عطر جذاب و جوان پسند با قدرت پخش بوی عالی خود و همچنین ماندگاری مطلوب گزینه مناسبی برای بانوان جوان و میانسال است.

خرید اسانس عطر لالیک لامور را به شما پیشنهاد می‌کنیم

 

3. عطر زنانه ورساچه ورسوس

عطر زنانه ورساچه ورسوس

عطر ادکلن ورساچه ورسوس زنانه عطری پرفروش، خوشبو و جذاب از برند ورساچه VERSACE BRAND است که در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط عطار مشهور ناتالی لارسن با غلظت ادو تویلت و در سایز ۱۰۰ میلی لیتری طراحی و به بازار عطر معرفی و عرضه گردید. این برند جزء بهترین عطر‌های زنانه فصل تابستان است و در زمینه طراحی و تولید عطرهای با کیفیت و لوکس سابقه‌ی موفقی دارد. پخش بو و ماندگاری بالا آن از خصوصیات جذاب این عطر است. رایحه خیره کننده و رنگ و بوی فوق العاده  این محصول نماد عطری کاملا زنانه با خصوصیات ویژه بانوان و بسیار رمانتیک و جذاب میباشد.

خرید عطر ورساچه ورسوس با ضمانت رایحه از ماه 24

 

4. عطر زنانه لالیک آمیتیس

عطر زنانه فصل تابستان لالیک آمیتیس

لالیک آمیتیس زنانه معروف به لالیک بنفش در سال ۲۰۰۷ میلادی از سوی برند لالیک و از کشور فرانسه به دنیای عطر معرفی گردید. طراحی رایحه این عطر را خانم ناتالی لارسن به عنوان استاد عطرساز و از کارخانه تولید اسانس فرمنیخ “Firmenich” بر عهده داشته‌اند. رایحه خنک و شیرین این ادوپرفیوم زنانه که ترکیبی از میوه ها و گل های عطری هستند، در دسته رایحه گل ها و میوه ها می توان طبقه بندی نمود. این عطر یک عطر جذب کننده مردان است. در نت های اولیه میوه های توت فرنگی، انگور سیاه و شاتوت حضور دارند. در قلب لالیک آمیتیس گل های رز و گل صد تومانی و فلفل سیاه دیده می شوند. کمی بعد نت های چوبی فضای اطراف شما را پر می کند. عطر لالیک آمیتیس زنانه رایحه‌ای خنک و ملایم دارد و یکی از بهترین عطرهای فصل تابستان زنانه  می‌باشد.

اسانس عطر لالیک آمیتیس در ماه 24

 

5. عطر زنانه ورساچه ورسنس

عطر زنانه ورساچه ورسنس

عطر زنانه ورساچه ورسنس نخستین بار در سال 2009 توسط کمپانی ورساچه روانه بازار شد. نام این عطر بیانگر آمیزش فوق العاده ای از خنکی و احساس است. طبع کلی این عطر چوبی و گلدار است  و رایحه این عطر خنک می‌یاشد. این عطر مخصوص فصول گرم سال است و به دلیل خنکی رایحه آن حس نشاط و تازگی را به شما هدیه‌ می‌دهد. ورساچه ورسنس پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و گزینه بسیار خوبی برای بانوان است. با خرید عطر ورساچه ورسنس تا مدت ها از خرید عطر زنانه بی نیاز خواهید شد.

خرید آسان و سریع عطر ورساچه ورسنس از فروشگاه اینترنتی ماه 24

 

6. عطر ویکتوریا سکرت تیز فلور

عطر ویکتوریا سکرت تیز فلور بهترین عطر زنانه فصل تابستان

عطر ویکتوریا سکرت تیز فلور عطری زنانه خوشبو که در سال 2017 به بازار عرضه شد. این عطر جزء دسته عطرهای تحریک کننده قرار دارد و دارای رایحه ملایمی است. گروه بویایی این عطر خاص گلی است و قابل استفاده در تمامی فصول سال است.

عطر ویکتوریا سکرت تیز فلور دارای نت های شیرین از شکر و ارکیده در نت اولیه است و یک نت میانی جذاب را توسط گل لاله رقم زده است و بعد از گذشت چند ساعت به دلیل وجود وانیل و خامه در نت پایانی نهایت لذت را خواهید برد. این عطر با ماندگاری 24 ساعته خود و همچنین پخش بوی فوق‌العاده که دارد جزء پرطرفدارترین عطرهای سالیان اخیر به شمار میرود.

خرید آسان و سریع عطر ویکتوریا سکرت تیز فلور از ماه 24

 

7. عطر زرجوف کازاموراتی لاتوسکا

عطر زرجوف کازاموراتی لاتوسکا

عطر زرجوف کازاموراتی لاتوسکا عطری زنانه و شیک محصول سال 2015 از برند معروف کازاموراتی می باشد که رایحه ای بسیار اغوا کننده و خوشبو دارد. این عطر زنانه از دسته عطر های ادو پرفیوم می باشد. گفته می شود که این دسته از عطر ها ماندگاری بسیار بالایی دارند و می توان برای طولانی مدت از آن ها استفاده کرد. این امر کاهش هزینه ها را نیز به دنبال دارد. چرا که باعث دیر تمام شدن عطر می گردد و این موضوع خرید عطر بعدی را به تعویق می اندازد. گروه بویایی این عطر جذاب گلی چایپری است و قابل استفاده در تمامی فصول سال است. رایحه این عطر شیرین است و از بهترین عطرهای برند زرجوف می‌باشد. کازاموراتی زرجوف را می‌توان جزء بهترین عطر های زنانه فصل تابستان نامید.

خرید راحت و سریع عطر زرجوف کازاموراتی لاتوسکا از فروشگاه اینترنتی ماه 24

 

8. عطر گوچی بامبو

عطر گوچی بامبو

عطر گوچی بامبو عطری دلپذیر و ملایم که در سال 2015 تولید و به بازار عرضه شد. این عطر از برند معروف گوچی است و دارای گروه بویایی رایحه‌های گلی است. بامبو به معنای چوبی منعطف و نشکن با نام خیزران می باشد به همین دلیل بر روی ادکلن این محصول دو خط شکسته به صورت نیم دایره قرار دارد. رایحه این عطر جذاب زنانه خنک و شیرین است و قابل استفاده در فصول بهار و تابستان می‌باشد. این عطر جزء بهترین محصولات برند گوچی است و توانسته طی سالیان اخیر طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند.

خرید عطر با کیفیت گوچی بامبو از ماه 24

 

9. عطر وری سکسی ویکتوریا سکرت

عطر وری سکسی ویکتوریا سکرت

عطر وری سکسی ویکتوریا سکرت محصول برند معروف ویکتوریا در سال 2014 به بازار عرضه شد. یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که یک عطر را برای بانوان از دیگر عطرها متمایز می‌کند جذاب و سکسی بودن آن عطر است که این عطر این امر را محقق کرده است. گروه بویایی عطر وری سکسی ویکتوریا گلی میوه‌ای هست و محصول کشور آمریکا می‌باشد. رایحه این عطر نیز شیرین است و قابل استفاده در تمامی فصول سال می‌باشد. این عطر از جمله بهترین عطرهای زنانه فصل تابستان است.

خرید عطر اورجینال وری سکسی ویکتوریا سکرت را به شما پیشنهاد می‌کنیم

 

10. عطر شنل چنس او تندر

عطر شنل چنس او تندر

عطر شنل چنس او تندر عطری عاشقانه و مشهور در سال 2010 تولید و به بازار عرضه شد. این عطر را عطار سرشناس جک پولژ ساخته است و گروه بویایی آن گلی میوه‌ای است. با استفاده از این عطر رایحه آن در هر جمع و محفلی پخش می‌شود و دیگران را به سمت خود جذب خواهید کرد. رایحه این عطر خنک و شیرین است و مخصوص فصول گرم سال میباشد.

خرید عطر شنل چنس او تندر از فروشگاه ماه 24

بهترین عطر‌های زنانه فصل تابستان چه ویژگی‌هایی دارند؟

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که برای عطر‌های زنانه مخصوص فصل تابستان می‌توان نام برد قدرت پخش بوی عطر و همچنین رایحه خنک و دلپذیر آن می‌باشد. با انتخاب چنین عطری در فصل تابستان وارد هر محفلی که بشوید همه را به سمت خود جذب خواهید کرد. درست همین لحظه است که شما به سلیقه و کلاس انتخاب عطرتان افتخار می‌کنید و مطمئن می‌شوید که بهترین تصمیم را برای خرید عطر تابستانی زنانه خود گرفته‌اید.

بهترین برند عطر خنک زنانه فصل تابستان کدام است؟

اکثر افراد برای انتخاب یک عطر خوشبو و برند مناسب برای فصل تابستان انواع مختلف عطر‌ها را تست می‌کنند تا به نتیجه دلخواه خود برسند. همانطور که قبلا گفته شده بود برای انتخاب یک برند خاص نمی‌توان واژه بهترین را بکار برد زیرا سلایق، روحیات و طبع افراد مختلف متفاوت است. با این حال اگر بخواهیم از بهترین برند‌های عطر‌های زنانه فصل تابستان نام ببریم میتوانیم به برند‌های لالیک، ورساچه، دیور و سیگنورینا اشاره کنیم.

معرفی تمامی گروه های بویایی به طور جامع و کامل برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

بهترین عطری که در فصل تابستان استفاده کرده‌اید کدام عطر بوده و تجربه‌ خودتان را با ما و دیگر عزیزان در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. 🙏

 

بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0
    0
    سبد خرید شما
    هنوز بوی خوبی برای خودت انتخاب نکردیReturn to Shop